Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzedo wiadomości wszystkich zainteresowanych, TAK, słaba rama w GSRach to nie bajka, pytacie o to czy ktoś może to potwierdzić? tak, ja. Żadne "tylko włoskie egzemplarze" ani podobne z palca wyssane historie że niby Suzuki Motor Poland się broni że nie mieli przypadku itp. albo że musi to być solidny dzwon. Miałem rok czasu GSRa ze spawaną ramą, zaczęła ponownie pękać, poprawiłem to solidnie wstawiając kawał materiału dla wzmocnienia. Motoru pozbyłem się za śmieszne pieniądze przez tą cholerną ramę. Kolega wczoraj zaliczył rów. Na GSR. Miał go od nowości. Wylizane. Moto całe, ani jeden plastik nie draśnięty, lagi też. I zgadnijcie co poszło? Rama przy główce! Jak ktoś nie wierzy to zapraszam, mam masę swoich zdjęć :) a innych odsyłam do firmy w Busku Zdroju która to zajmuje się spawaniem ram motocyklowych. W galerii napraw mają masę tego niewypału jakim jest GSR. A szkoda bo motocykl bardzo fajny ale przez konstrukcje ramy nawet za 6tyś zł bym go nie chciał... pozdro.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza